Frakt og retur

Leveringstider

Mandag til fredag

Alle bestillinger som er lagt før klokken 16:00, blir sendt samme dag med PostNL - DPD eller DHL. For Nederland og Belgia er leveringstiden 1-2 arbeidsdager.

Hvis det ikke er mulig å velge mellom ulike transportører under utsjekking, vil pakken bli sendt som et brevboksending via PostNL. (kun i Nederland)

Lørdag og søndag
Alle bestillinger som legges inn lørdag og søndag, blir sendt mandag

Leveringstider per land

  • Nederland: 1-2 dager
  • Tyskland: 2-3 dager
  • Frankrike: 2-3 dager
  • Østerrike: 2-3 dager
  • Polen: 2-3 dager
  • Italia: 2-3 dager
  • Danmark: 2-3 dager
  • Portugal: 3-4 dager
  • Tsjekkia: 3-4 dager
  • Sverige: 3-4 dager
  • Sveits: 3-4 dager
  • Spania: 3-4 dager
  • Norge: 5-6 dager
  • Storbritannia: 2-3 dager
  • Irland: 2-3 dager 
  • Belgia: 2 dager
  • Luxembourg: 2 dager
  • Wales: 2-3 dager
  • Slovakia: 3-4 dager
  • Skottland: 2-3 dager
  • Ungarn: 4-5 dager
  • Bulgaria: 4-5 dager
  • Estland: 4-5 dager
  • Latvia: 5-6 dager
  • Litauen: 5-6 dager
  • Kroatia: 5-6 dager

For andre land kan du ta kontakt via [email protected] eller WhatsApp: 0548201001

Hente bestillingen i butikken

Foretrekker du å hente bestillingen i vår butikk? Legg deretter inn bestillingen i nettbutikken vår og velg alternativet HENTING. Du kan hente bestillingen neste arbeidsdag og lørdag i vår butikk. Sjekk vår kundeservice for nåværende åpningstider.

Sporing og sporingskode

Når bestillingen er pakket, vil du motta en sporingskode slik at du kan følge bestillingen din.

Ikke mottatt pakken

Hvis du ikke har mottatt pakken din, kan du sjekke følgende ting.

  • Sjekk sporingskoden

Sjekk statusen til forsendelsen her. Det er mulig at leveringstjenesten har hatt forsinkelse, eller at pakken ble levert til en pakkebutikk.

  • Sjekk leveringsadressen
    Er leveringsadressen du oppga korrekt?
  • Sjekk posten din
    Sjekk om du har mottatt en melding fra budet i postkassen din. Kanskje var du ikke hjemme under første forsøk.

Hvis pakken fortsatt ikke har kommet, kan du kontakte vår kundeservice.

 

Bytte og retur (Nederland & Belgia)

Bytte og retur er selvfølgelig ikke noe problem. Hvis produktet ikke oppfyller forventningene dine, kan du selvfølgelig returnere det. Gi beskjed innen 30 dager om at du ønsker å returnere bestillingen. Du hjelper oss ved å indikere årsaken til returen når du returnerer produktet. Etter at du har informert oss om at du ønsker å returnere bestillingen, har du 15 dager på deg til å returnere produktet til oss.

Meld returen din via knappen nedenfor. 

Returnere

  • Retur er mulig etter at du har avbestilt bestillingen innen 14 dager etter mottak.
  • Etter å ha avbestilt bestillingen har du ytterligere 14 dager på deg til å returnere varen.
  • Varen er ubrukt, komplett, ubrukt eller skadet.


Å prøve på en vare er selvfølgelig ikke noe problem

  • Originale etiketter og merkelapper er fortsatt festet til varen.
  • Varen er fortsatt i originalboksen eller emballasjen.
  • Kostnadene for retur er på egen bekostning
  • Pakken må være tilstrekkelig frankert. Hvis pakken mottas utilstrekkelig frankert, vil vi belaste kostnadene.
  • Hvis du returnerer hele bestillingen, vil du motta tilbake de betalte fraktkostnadene på 3,95 euro ved bestillingen.  

Returkostnader

Vi belaster 4,95 euro i returkostnader, som trekkes fra den totale refusjonen. Du betaler selv for returkostnadene i returportalen. Hvis du returnerer hele bestillingen, blir de betalte fraktkostnadene på 3,95 euro ved bestillingen refundert.  

Hvis du ønsker å bytte varen, anbefaler vi at du tar kontakt direkte. Vi kan da reservere varen for deg for å unngå at den blir solgt eller bestilt i mellomtiden.


Returadresse:

Sideways

Hinmanweg 3 BE68

7575 BE, Oldenzaal

Retur fra land utenfor EU

Hvis du returnerer en bestilling fra et land utenfor EU, kan tidligere betalte importavgifter og tollgebyrer ikke refunderes. I noen tilfeller kan du søke om refusjon av disse kostnadene fra tollmyndighetene. Sjekk med transportøren eller tollkontoret for gjeldende vilkår og prosedyrer. Returfraktkostnader dekkes av deg.

Viktige punkter:

  • Informer transportøren om at det er en retur.
  • Oppgi på fraktfakturaen: RETURN SHIPMENT FOR ECOMMERCE ORDER WITH UPS/DHL/DPD + [det opprinnelige UPS/DHL/DPD-sporingsnummeret].
  • Merk pakken med: Tollkode 604, Return Goods - full exemption.
  • Legg ved en kopi av den originale fakturaen og kryss ut varer som ikke returneres.

Returer som påløper importavgifter eller tollgebyrer kan bli avvist, eller disse kostnadene kan belastes deg.

Angrefrist

Du har rett til å angre bestillingen din innen 30 dager etter mottak uten å oppgi grunn. Etter denne kunngjøringen har du ytterligere 15 dager på deg til å faktisk returnere produktet. Du vil deretter motta full tilbakebetaling inkludert fraktkostnadene. Disse kostnadene er omtrent 6,95 euro per pakke, sjekk de nøyaktige satsene på transportørens nettside. Hvis du bruker angreretten, vil produktet med alle medfølgende tilbehør og - hvis rimelig mulig - i original tilstand og emballasje bli returnert til selgeren. For å bruke denne retten, kan du kontakte oss via [email protected]. Vi vil deretter refundere det skyldige ordrebeløpet innen 2 dager etter mottak av returen, forutsatt at produktet allerede er mottatt i god stand.